kertupertu

kertupertu
kontakt: kertupertu.heartmade@gmail.com

Thursday, September 25, 2014

Mini Mõmmikud / Mini Bärchen / Tiny Teddies

Just nii pisikesed need amigurumi mõmmikud mul saidki (8 cm)! Tegelikult on arvuti nende heegeldatud sõbrakeste fotodest pungil, aga esimese hooga jagan üht lemmikpilti. 

Minult on küsitud, kelle imeline keraamika mu fotodel paista on. Kes veel ei ole enda jaoks avastanud, siis annan teada, et võrratu Hedwig Seaveri kätetöö - https://et-ee.facebook.com/HedwigiTootuba. Minul on juba päris mitu-mitu tassi ahju serva peal rivis ja hommikukohvi jaoks valida... ;) 

Aga karukestest tuleb siia veel pilte, ühel teisel päeval... 

............................................................................................
Meine neue Amigurumi Bärchen sind nur 8 cm gross! Es gibt eigentlich ganz viele Fotos, aber zuerst zeige ich nur dieses Bild hier. Vielleicht morgen oder übermorgen werde ich auch mehr Fotos zeigen... :)

Man hat mich gefragt, wer diese Tassen gemacht hat, die auf meinen Fotos zu sehen sind. Die Antwort lautet: Du siehst hier die Handarbeit von Hedwig Seaver - https://et-ee.facebook.com/HedwigiTootuba. Ich habe schon 4 Tassen zu Hause - ganz nach Bedarf, Saison oder Lust und Laune.... :) 

Meinen Morgenkaffe habe ich heute mit diesen kleinen Freunden und aus dieser Tasse getrunken :)


No comments:

Post a Comment